Thursday, April 21, 2011

Selamat Hari Lahir Utk Mak Saya..


Entry ni didedikasikan khas untuk Mak saya yang terchenta.. 
Selamat hari lahir, mak.. 20 April 1963.. maaf lambat sehari.. terlalu bz ngan keje.. award lagi.. *arghh.. alasan kau*

ini mak saya.. mak saya ngan anak saya..
(maafla kabur sbb mak saya pemalu banyak sket..)

Semoga mak panjang umur, sehat senantiasa n gembira selalu.. semoga mak n abah sentiasa diberkati n dibawah lindungan rahmat dariNya.. tak terbalas rasanya ble mengenangkan jasa n pengorbanan mak n abah kat kitorg selama ini.. lebih2 lagi ble nak memuaskan nafsu hati anakmu yg degil ini.. huhu.. 


TERIMA KASIH MAK.. KAMI SAYANG MAK..

Psstt: ble da jadi mak, barulah tau betapa susahnya nak membesarkan seorg anak.. terima kasih Tuhan memberikan peluang untuk merasai nikmat menjadi ibu..

No comments:

Post a Comment